SJUKT SEG DAG.

Jag är så himla trött, det är alltid så här på Torsdagarna . Jag tror att min hjärna har ställt sig in på att det är helg för mig nu och då är det okej att bli trött . Men det är inte OK jag vill kunna vara vaken . känner mig som värsta pansionären typ varje torsdag.. Men i morgon blir det nya tag, ska nog gå upp ganska tidigt så jag kan bada och fixa mig och ta hand om mig själv på morgonen . Vet inte hur det blir sen eftersom att Alexandra inte svarar på msn , får hoppas att hon skriver till mig inatt om jag är inne eller om hon ringer i morgon när hon varit hos skräckens hus , tandläkaren dåra. Haha alla vet vilken " fobi" jag har för just tandläkare ;)
Så vad ska ni göra imorgon då ?
Tror att jag ska ut och festa i morgon, det var ju sist i arvika det verkligen blev så där jätte kul .. Måste så klart göras om tycker jag haha ;)

Men som sagt så är jag sjukt seg och hungrig är jag med , törstig med .. Haha gud vad jag gnäller men jag orkar inte resa mig upp..   På lördag är det blog awards , alla snackar om det på varenda blogg . Vem vet , nästa år kanske jag är bjuden? Haha vi kan ju alltid hoppas . ;)
Nej men nu ska jag resa på min lilla rumpa och dra mig ut i köket och se om det finns något gott att äta eller något .
Sen blir det väl att lägga sig och titta på film, och kanske spela på mobilen , haha .. Jag är så töntig ibland 


<3


Känner ni igen bilden ;) Love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0