Sista inlägget sen sova...


"Stor bloggare utan framtid..."

Nu kommer vi till det där igen , att jag tänker för mycket på andra än mig själv . Vilket absolut inte är OK enligt mig.

Men ialla fall , den här gången har jag tänkt på dom här stor bloggarna som inte har någon framtid efter bloggandet . Och då menar jag att dom skippar i skolan nu tills dom typ blir 20-25 år , jag menar det är väl då man börjar inse att man kanske ska sluta blogga och skaffa sig ett riktigt jobb? Eller vad vet jag , BlondinBella är väl 23? Elller vänta nej hon är typ 19 och klär sig som en mormor . Har ni sätt hur hon går klädd? Hon går ju för fan runt som en nunna. Helt ärligt är det Nils som har tvingat henne till det efter att hon var med i Let's dace?
Oj nu kom jag in på en helt annan grej än vad jag igentligen skulle skriva om. Vi börjar om...

...Okej , men i alla fall. Jag vet en hel del stor bloggare ( Säger inga namn) som inte alls går i skolan och dom lever sitt "underbara" liv och får sova hur länge dom vill och bla bla bla . Dom har så mycket mer tid för annat än att få en bra utbildning , kunna blogga samtidigt och sen om 10 år förstå att dom har blivit nån och kan få vilket jobb som helst nu när dom gått klart allt och haft en underbar uppväxt med pengar och allt som dom haft. Men neej då ska ungjävllarna hoppa av skolan och tro att dom lever ett jävla hollywood liv . Men allt sån snack är ju bara BULLSHIT !! Och det vet dom också . Det är bara det att dom tror att dom kan leva på föräldrarna sen när dom fortfarande bor hemma med sin anorexia och inge jobb och allt som trodde att dom skulle kunna leva utan när dom blev vuxna .
Men har man ingen utbildning så har man inget liv efter att man fyllt 20. Så är det  dagens sanning . Utan det är inte för att jag är avundsjuk inte en chans jag går i skolan i alla fall . Och har en ledig dag i veckan från den vilket gör mig glad . Och jag kanske har två "jobb" om ca 10 veckor . Vem vet . Jag kanske jobbar på restaurangen därjag ska praktisera och kanske blir känd på bloggen . Det vet man ju aldrig men då finns det ju bara en sak att säga... Att jag är lyckats mer än vad töntarna till stor bloggarna inte har gjort. Så fuck you all bitches . Haha.. Ska skratta åt er en vacker dag ..

Och nu blir ni av med mig i några timmar, var bara tvungen att skriva det här så kanske nån av dessa "a.kändisar" går in och kollar min blogg och kanske fattar något ..
Men god natt vi hörs helt enkelt i morgon ...

Kyss<3


Kommentarer
Postat av: E

hejhej!

vad har du för planer idag? :)



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-09 @ 07:07:23
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0