Så vad hände igentligen i helgen?


Okej då börjar vi . Alla vet ju vad jag gjorde innan Alexandra kom hit..

Vi blev upp plockade av Alexandras mamma , åkte hem till henne . Och åt sen var det bara att fixa drickan och sen göra sig klar. Så klockan 8 så satte vi oss på bussen till Södertälje igen. Satt där en timma sen var det bara att åka upp till Simone en snabbis och lämna lite saker som inte var nödvändiga under kvällen. Sen körde Simones mammas kompis oss till Östertälje där festen var...
Vi kom dit, började dricka lite. Alltså var lite tråkigt i början för alla satt i soffan och typ snackade. Så vi gick in i köket och där var det fullt upp med pyramiden . Och självklart så blev det så att vi var med . Och jag fick dricka ganska mycket.. ;) Kvällens fortsättning minns jag inte så mycket men det var jävligt kul :)
Vi var väl hemma vid Simone igen vid 4 tiden och jag gick och la mig på direkten.. Jävligt rolig fest ..

Vaknade runt 11.00 tiden , mådde illa och hade så jävla ont i huvudet. Var tvungen att springa och duscha när jag gick upp så jag stod där i duschen i ca 30 minuter , fett härligt var det. Håret var ju fullt med hårspray och sminket var ut kletat i hela ansiktet så det var riktigt skönt att skänna sig fräsch igen . Klockan 1 eller vare va så åkte jag till Jonas, haha det var inte alls härligt att sitta på tåget kan jag säga. Kände att jag behövde spy ela tiden ( eller ja det trodde jag i alla fall)..Men jag klarade mig. Sen på något konstigt sätt så försvann allt det där dåliga när jag träffade Jonas. Jonas och jag gick och köpte Pizza och svullade som fan. Godis blev det med . Eftersom att han var ensam hemma tog vi det mest lungt. Nej men det var mys , vi somnade vid 2 typ..

Jag vaknade runt 12 idag tror jag ?! Snacka om trött. Älsklingen hade gjort frukost till mig när jag vaknade. Han var uppe tidigare än mig . Söt som han är ;) Sen blev det en dusch. Alltså det har inte hänt så mycket idag. Har mest tagit det lungt. Som sagt det blev lite mycket i fredags och har inte sovit så mycket .
Men ska ta det lungt mest nu , blogga som en galning. och lite sånt . <3



Bilder, och video kommer om några minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0