ren och fin nu

Gud så skönt det var att duscha , var så himla glad att mitt hår var platt innan jag gick in i duschen. Vet inte varför jag kände mig glad, skulle ju ändå göra det fult och fluff igen som jag alltid har. Men nu vet jag ju att jag har en plattång liggandes där och väntar på mig varje morgon jag går upp .
Och den här gången ska jag verkligen vara försiktig med den, för det var jag ju inte med min förra så nu jävlar ska jag sköta det. Så jag inte får kortslutning i hela rummet igen ;) <3

Men som sagt nyduschad och fin .<3


Kommentarer
Postat av: carolin

Med mig är det toppen! Dock lite trött, men det får jag tåla ;d heh.

Vad har du hittat på idag då ? (=

2009-10-21 @ 18:29:57
URL: http://mangoliiike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0