Otroligt.

Oj då! blev klar en hel halvtimma innan jag ska börja gå. Har till och med druckit ett glas oboy;) Jag är så duktig ibland. Men haha ialla fall , jag tänkte köra ett "mina åsikter" på ett video inlägg idag. Fast är inte riktigt säker på det än. Ska tänka på saken. Men ett videoinlägg blir det i alla fall det kan jag lova er . Haha men nu ska jag packa väskan och se att jag har med mig allt sen ska jag borsta tänderna och lite sånt där så vi ses helt enkelt när jag kommer hem . Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

diggar din blogg den e fett skön (: förresten har frågestund i bloggen nu , skulle vara jätte snällt ifall du kunde skriva en fråga så det blir roligare för mej att svara sen ! peace n love <3

2009-10-14 @ 15:07:05
URL: http://nimanouvic.blogg.se/
Postat av: Jonas

Men älskling då ;) dricker du "glad oboy"? inte ledsen? ;) <3

2009-10-14 @ 16:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0