Ont!!!!

Hej på er.

Har nyss badat och rakat benen och så. Nu ska jag försöka hitta något snyggt jag kan ta på mig utan att frysa röven av mig eller svettas.Sen blir det att sminka mig lite som jag vill..
Plus att jag tror att jag ska locka mitt hår, men det kommer ta ett jävla bra tag. Eftersom att jag har så tjockt hår så blir det att låta det torka först (orkar fan inte ta fram fönen och bråka med den) sen platta håret och sen locka det. Haha men det blir ju snyggt som fan så varför inte ;) Ska göra en Love it och Hate it lista så fort jag blir klar. Men ni får ha tålamod för nu ska Frida bli snygg;)

Plus att jag har ont i höfterna och benen. Vet inte varför. Tror att det beror på kvinnoveckan. Hoppas det försvinner snart för jag känner mig som en 80 årig kärring. :(


Hörs om nån timma , puss sötnosar <3

Så här såg man ut förra gången man lockade håret (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0