oj oj .

Hej på er.

Jag tror att det kommer bli en lång natt för mig. Dels för att jag vaknade klockan halv 1 idag . Och dels för att jag igentligen inte vill sova på ett tag. Känns lixom redan som att jag missat halva dagen så sitter nog uppe till natten har jag tänkt. Det är lite tragiskt sånt där att man sover halva dagen. Man hinner inte med något . Inte för att det var något som jags kulle hinna med idag eftersom att mamma var på kryssning igår till idag. Så , ni märker att jag skriver och pratar mycket om min mamma va ;) Jaa för jag älskar min lilla mamma <3 vilken dotter gör inte det? Mamma är mycket bättre än pappa , ialla fall min <3

Men i alla fall , nu är det bara 7 dagar kvar tills min älskling kommer hem , och jag saknar honom enormt redan även fast det var i går han åkte. Men har inte träffat honom sen i söndags. Så det blir 2 veckor igen innan jag får träffa honom . Det svider verkligen att inte få träffa honom . Men han kommer alltså hem om 1 vecka idag. Och jag verkligen räknar ner dagarna, varje minut och varje sekund. Är verkligen jätte jobbigt <3
Men jag kan tyvärr inte göra något nu förutom att försöka ha kul och låta tiden gå , fast den här helgen har varit annat än rolig kan jag säga. Får hoppas att det blir någon skillnad på lovet. Ska fråga om Alexandra vill leka med mig någon dag, för jag tänker då inte sitta hemma och ha tråkigt. Får prata med henne sen . Kanske imorgon .

Vet inte om det här blir mitt sista inlägg för ikväll / natt det får vi se. Men jag tror det blir något inlägg innan jag går och lägger mig faktiskt . Börjar bli trött nu känner jag , inte bra alls haha.
Men ska nog ta nån bild och bli lite rolig igen eller så kanske det blir ett till videoinlägg . Det vet man aldrig . Jag är full av överraskningar ;) <3
Men nu ska jag titta vidare på film eller chatta med nån på msn , får se om det finns nån rolig vän inne <3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: simone

Hej, haft en bra dag? =)

2009-10-24 @ 23:05:38
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: simone

jao, samma här :) Fast nu har jag super tråkigt..

2009-10-24 @ 23:39:04
URL: http://gmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0