Oj oj , svettigt .

Hej älsklingar..

Kom hem från Ica Maxi för några minuter sen , handlade 2 förpackningar hårfärg. Ska snart ställa mig i badrummet och fixa allt sånt med håret. Hoppas nu att det blir jätte blont annars harjag slösat 156 kr i onödan på bara hårfärg.  iför sig det är inte så mycket pengar men pengarna är snart slut igen Haha ;) Så nu gäller det att inte slösa några mer pengar för ska på bio med Hanna den 6 November . och då kommer det gå åt lite pengar. Sen kommer jag vara luspank igen . Men så är det när man är  för fin för att arbeta. Haha , nej men fram mot sommaren ska ajg till arbetsförmedlningen och skaffa mig ett sommar jobb. Hur skönt som helst. Känner att det behöbs plus att hela familjen tjatar på mig ;)<3
Så det är dags att göra något åt det. Börjar bli hungrig med , men har jävligt ont i magen. Så får se om jag gör någon lunch idag eller om jag väntar till middagen... Men nu ska jag börja färga mitt hår så ni får se resultat senare.. Jag längtar själv till resultatet. Den här dagen har jag bara haft massa tur känns det som. Min 3 mobil kan ajg smsa med nu så det är nice. Sen löshår, fick billigare hårfärg än vad jag hade förväntat mig. Och nu hoppas jag att färgningen går bra.. Men vi hörs om nån timma.

Lovely <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0