nu ska jag sova.

Hej på er.

Nu är jag verkligen jätte trött. Men haft en hel kanon kväll . Fått några sms från Jonas, så jag får antagligen ett vykort av honom inom några dagar vilket kommer göra mig hur glad som helst och min vecka blir helt underbar.. Sitter verkligen och tänker på att jag ska till praktiken på måndag, men nej jag har lov. Går inte att beskriva hur skönt det känns att ha det , men hur ledsen jag är att jag inte kan spendera några dagar av det med min älskling <3
Aja det kommer fler lov .

Men nu ska jag faktsikt ta och sova i några timmar. Vi hörs imorgon bitti sötnosar <3 Eller ja det blir väl mer på efter middagen skulle jag tro.. Puss <3

Kommentarer
Postat av: emelie

söt!

2009-10-25 @ 17:22:55
URL: http://rockcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0