nu är allt fixat igen

Hej på er gullungar.

Förlåt för att jag blev så sur förut , men inget ville som jag. Förövrigt är jag riktigt nöjd över mitt hår. Jätte blont just nu så.. Pratade med mamma förut när jag var sur , förlåt mammi <3
Men hon ska hjälpa mig att klippa mitt löshår i morgon så det passar in till mitt hår. Sen ska vi kanske tunna ut mitt tjocka hår en aning. Jag är så trött på att det tar flera timmar för det att torka och att det tar minst en timma att platta det.Och jag har hört så många gånger att det är så fint med tjockthår . Många som skulle göra vad som helst för att få det. Sure, men jag är jävligt trött på det och vill tunna ut det så hoppas mamma kan hjälpa mig med det med...

Men jag är lite gladare nu , gick till affären och köpte lite godis som jag förövrigt inte rört. Fick lite dåligt samvete över att jag köpte det när jag var på väg hem. Men det var skönt att komma hemmifrån ett tag. Gå av sig all ilska , finns inget bättre när man är sur. Nu ska jag hämta ett stort glas vatten och bara ta det lungt resten av kvällen..



Ser ganska gult ut , men sitter vid en lampa som skiftar dåligt. Plus att det är mörkt på mitt rum. Ni får en bättre bild i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0