natti

God natt mina älsklingar.

Nu ska jag sova inte för att jag är trött . Eller jo lite trött är jag . Och deppig , hatar att tänka på allt . Det är ganska tråkigt. Men ialla fall nu kanske jag äntligen kan få min skönhets sömn haha . Katterna har ju väckt mig varje natt nu och dom har äntligen flyttat sig själva ut i vardagsrummet. Där kan dom gott ligga en natt till och jag hade fan slagit katt jäveln. Varje gång hon inte får gå ut så river hon mig :o Hon är fan mer diva än vad jag är . Men hon har ju faktsikt lärt sig av den bästa så förstår henne ;)

Hörs om några timmar då jag vaknat pigg och glad förhoppningsvis. Får se vilken sida jag känner mig att vara på imorgon. Elak och bitchig kanske ? Eller kanske min snälla. Vi får se.. det är ju trotsallt Halloween såå ..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0