myt eller verklighet?


Det kommer vi nog inte få veta förens tiden är inne. År 2012 ska vara ett mycket speciellt år.
Enligt "Nostradamus" och majafolkets kalender ska det hända något speciellt.
Kanske går jorden under eller något annat stort händer. Enligt majafolkets kalender är det flera speciella utsatta datum under 2012.
Majafolkets kalender var mycket avancerad, där står alla solförmörkelser vi någonsin haft hittills, det står också om när jorden skapades samt alla tidsperioder vi haft. Hur kunde dom ha sådan vetskap?
Är väldigt fascinerad av såna här saker. Jag vet inte om ni hört talas om "crop circles" som dykt upp på stora fält runt om i hela världen.
Det är symboler som dykt upp på stora fält, det sägs att det är UFOs som gjort det.
Växterna är inte bortklippta utan böjda i 90graders vinkel ca 3cm från marken och det är höga halter av elektromagnetiskt strålning i dom växterna i "crop circlen".
Det har dykt upp flera "crop circles" som är exakta kopior av majafolkets kalender.


Jag kan erkänna själv att jag är väldigt rädd att jorden går under om ca 2 år.. Om det har hänt saker som dom har skrivit om varför skulle inte det här då hända... Aja jag hinner bli 20 i alla fall . Men troligen inte skaffa barn, gifta mig eller något sånt. Dagen då 2013 kommer . kommer jag aldrig mera ta livet förgivet. Allt kan hända. Men tills dess, lever jag livet som en prinsessa ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund på min blogg fråga precis vad du vill (:

Tack i för hand :)

2009-10-26 @ 01:43:00
URL: http://franciine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0