Mysigt.

Nu är jag hemma igen från min lilla promenad i det "fina" höst vädret. Det var så typiskt att när jag hade kommit ner till porten så rengnade det som fan så sprang upp igen och hämtade ett paraply och då hade det slutat regna när jag kom ner.. Gudarna måste verkligen hata mig idag. ;) Men jag körde med något nytt idag, alla vet att jag nästan alltid köper godis, idag blev det chips. Var ett bra tag sen jag gjorde det så idag kände jag att vara lite speciell och lite tjockare än vanligt. Och så klart köpte jag 2 burkar coca cola light.. Inga kalorier i den inte, men den förstör tänderna sjukt mycket . ÄH, bara att borsta dom lite extra när man druckit det.

Det var faktiskt väldigt mysigt att vara ute och gå , hade på mig det mesta så jag frös inte så mycket. Mössa,halsduk,jacka och mina varma uggs, som för övrigt blev jätte blöta så mina strumpor blev det med. Åh vad sur jag blev. Plus att min värk i mina gamla stackars ben försvann nästan helt förutom när jag skulle upp för kullen vid våran parkering då gjorde det ont igen . Haha, får skylla mig själv . ;)

Men som sagt, väldigt mysigt att vara ute och gå i sin egna takt. Har inte så långa ben . Kände mig som en gammal tant faktsikt gick där med min påse i handen och stannade och tittade på 2 ekorrar som jagade varandra. Vilken normal 17 åring gör så ?
Plus att jag fick gå och tänka för mig själv också , det är alltid nice..

Och jag kom fram till en underbar grej... Livet blir bara bättre och roligare eller vad säger ni? <3



Älskar mitt barbie täcke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0