Mys kväll blir till tjockis kväll.

Hej på er igen .

Haha, var på uff Willys eller hur det nu stavas här i södertälje . Alltså turkarna är som galna när dom ser att godiset kostar 40 kr/kg. Typ springer fram till det och plockar 3 kg godis hem som dom äter på en kväll. JÄVLA TJOCKISAR. Och så kommer lilla jag där , ville ha lite godis. Men neej då var allt slut. men fick tag på lite gott i alla fall + 3 coca cola light burkar vilket är ett måste på en fredag. i alla fall för mig .

Fast nu är jag fett sugen på att gå på fest. Nån som vill festa med mig ? ;)
Hör av er annars, ni vet vart jag finns . ;)

SKOJA!!! Nej men allvarligt, vad ska man göra, har lov och allt . Någon som vill hitta på något med mig ? ( nån vän alltså) ..

Puss på er , nu ska jag chatta med mina underbara uppblåstbara vänner ;)<3 ciao


Vi kör ett hederligt videoinlägg lite senare ikväll babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0