My Life Be Like...

...LOVELY!

Haha nu är jag här igen , oj vad ni har saknat mig. Jag har lixom planerat att inom ett år ska Kissie ligga typ längst ner på listan och jag högst upp . Det tycker jag låter som en bra ide.
För lixom . jag har

Snyggare näsa.
Snyggare ögon.
ja jag är helt enkelt snyggare än henne .


Och inom ett år kommer jag vara blondare än henne, ha längre hår . Och fördelen med allt är att jag är kortare än henne och det betyder att jag kan gå i högre skor än vad hon kan . Plus att jag är inte gris rosa i ansiktet och har inga finnar .  Hon är kanske kaxigare nu . Men kanske för att hon har bloggat i hur länge är det nu 4 år ?
Ingen går säker nu när jag är här . ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0