Mat en gång om dagen är bra för magen?

Nu är jag hemma igen..

Drog till kungens kruva och handlade mat med mamma och Acke. Var borta i nästan 3 timmar. Usch men det är skönt att äntligen vara hemma. Känns bara som att hela dagen har försvunnit faktiskt. Skulle hinna med att sola, fixa mitt hår och löshåret. Men tror inte mamma orkar med det nu efter att vi har ätit mat..

Plus att jag har bara ätit en liten yoghurt idag, inte alls bra?! Men men , finns inte så mycket att göra åt det. Har köpt nyttigt frukost bröd nu ialla fall . Eller ja mer knäckebröd. Men gott är det. Ska snart äta Wok som tillagas ute i köket ska bli riktigt gott..
Kommer nog inte blogga så mycket ikväll tyvärr . Eller vi får se.  Ska sitta och titta på tv och tycka synd om mig själv faktiskt. Känns som en sån underbar dag ;) Och när jag satt i bilen på väg hem så kom jag på att jag ska ju träffa Jonas i morgon. Kan ni tänka er, den långa veckan jag har hatat så mycket är snart äntligen över.

Har faktiskt köpt hem godis till mig själv, busig som jag är..
Juste har laddat ner en skräckfilm med. Närmare än så kommer inte Halloween till mig


Peppad? neej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg kolla gärna in min om du vill.



Kram jawi

2009-10-31 @ 00:09:12
URL: http://jawifashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0