Måste verkligen,

God morgon på er.

Det har då ite jaggjort kan jag säga , det här var verkligen mitt livs värsta natt . Jag tror jag sov max 5 timmar. Kanske mindre . Men varje gång jag vaknade så vaknades jag gråtandes.Det är verkligen synd om mig . Tycker jag i alla fall !
Ska se om skolsyster är i skolan idag . För då kanske hon kan skicka mig till en doktor . För jag orakr inte gå runt så här länge till :( Tog tempen klockan 4 i natt senast då var det på 37.3. Har hört att det ska ligga på 35-36 för att vara "normalt" . Aja ska fixa mig lite nu . Jag är ju duktig och åker till skolan fast att jag är sjuk .
Hörs snart . puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw stackars lilla bebisen

2009-10-07 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0