Läskigt värre.

Idag på idrotten så ringde det där läskiga nummret igen , som ringde mig förra veckan . Så ringde upp för att kolla vem det var .Lixom bara för att så det inte var nån viktig person som vill få tag på mig.
Men när jag ringde kom jag fram till telefonsvararen , det är några från spärr-någonting som vill få tag på mig ?
Det är klart att man börjar undra "vad vill dom mig " , "vad har jag nu gjort" .. Men på telefonsvararen sa dom att dom hjälpa privat personer och egen företagare. Så jag undrar verkligen nästa gång dom ringer ska jag nog svara .
Blir väl antagligen nästa vecka igen . Då får jag allt veta vad dom vill söta mig . Kan det handla om min blogg ?! Ingen aning alltså . Är så nyfiken .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0