Kollar varje månad.

Heej ...

Sitter inne på Dell's hemsida och kollar på den där mini laptopen jag vill ha, den blit tydligen billigare och billigare för varje månad som går. Vill så gärna ha en ny blogg dator, den här kan man ju inte gå och bära på direkt . Men det är något inte min mamma förstår riktigt inte Acke heller. Blir så himla trött på det..

Pris just nu :3 590:-

Prefekt till julklapp till mig från hela släkten , men vet att det inte kommer bli så :( det är tydligen en för dyr julklapp.Fast jag vet att mamma och Acke annars lägger ut nästan 2 000 på bara mig varje jul.. Med tanke på vad jag fick förra året så .. Tror till och med att priset går ner till jul med på hemsidan.. Men men ..


3 590:- perfekt . Dags att spara eller hur blir det? Det vet man aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0