Känner det på mig

Jag känner på mig att det inte kommer bli så mycket uppdatering idag .Tyvärr, skriver bara när jag har något att säga. Eller vill ta upp något som jag ska klaga på. Okej nu börjar jag bli hungrig , vart fan är mamma . Hon sa att hon bara skulle åka och köpa bröd. Det har gått 2 timmar snart. Så typsikt henne ;) <3

Men som sagt, det kommer bli en väldigt seg söndag. Inte för att jag har jag gjort så mycket men känner mig bara jätte trött och känner inte alls för att sitta och tänka idag. Vill bara att dagarna ska gå så jag får mitt löshår och se om jag ska bleka håret en gång till eller om jag ska färga utväxten bara?!

Men tänker lägga ut en gammal bild på mig nu som ni säkert redan sätt men orkar inte ta bilder just nu ;)<3

Vi hörs när jag orkar blogga , eller ja när jag har något att skriva om... puss <3
Skön bild . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0