Känner att jag behöver... mer

Nu har jag äntligen städat klart med mamma. Tog inte så lång tid som jag trodde att det skulle. Roligt vare ialla fall inte. Fick städa båda toaletterna. EEUW .

Nej men hörrni.  Vet ni vad jag känner just nu . Jag känner att jag har brist på kläder. Jag har ju hur mycket kläder som helst men inget som jag använder typ.. Måste uppdatera mig snart med nya kläder. Kännssom att jag har samma kläder hela tiden . Känner mig tråkig.. Vill ju variera lite men har inget att göra det med . Inget som passar mig som ligger där i lådorna och skräpar. Det är så myckt man vill ha men så lite pengar. Livet är inte alltid lätt ;)
Nästa månad för jag ta mig en tripp till skärholmen eller stockholm för att shoppa lite på rea. Och då blir det verkligen sånt jag vill ha och behöver. Jag har i för sig 6 par byxor. Men det är inget jag igentligen vill ha längre. Vill ha nytt, alla mina byxor har typ blivigt för stora med så dags att köpa tajta byxor som inte bli för stora efter ett tag. Jag krymper fan . Inte bra... 




Skulle inte sitta fint med lite mer av sånt här ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0