kallt

hej på er.

Var nyss ute med hunden , fan vad kallt det var . Hade mina varma uggs på mig , mössa och jacka men frös som fan ändå . Vintern är verkligen här snart. Och det känns inte alls bra .

Sitter fortfarande och är orolig över vad som känner hända nu under kvällen . Katterna kan inte vara inlåsta på mitt rum hela natten, dom måste äta och gå på kattlådan. Nej men hunden är så mycket viktigare .Alltså det är klart att en stor hund behöver mer plats. Men jag älskar faktiskt mina katter mer om jag ska vara ärlig . Jag tänker inte släppa taget . Även om jag så många gånger önskat att jag haft en hund istället för katt .Men jag älskar dom och så är det bara. Lämnar mamma bort katterna följer jag fan med dom ;)
Haha, fan vad dumt det där lät.Men det är nästan så att man vill.. Värken mamma eller Acke är hemma nu. Mamma skulle komma hem idag, och har ingen aning om vart dom är . Jag vill att dom ska komma hem så dom kanta hand om det här . Jag har en livrädd katt under sängen , 3 livrädda katter i sängen.  Jag får snart panik. Tror nog att ni också skulle vara det om ni var i min sits.
Önskar bara att mamma kommer hem snart! Eller att Jonas var här , känner mig inte alls lugn. Och jag måste snart gå och lägga mig . Men det kommer inte bli mycket sömn om det ska fortsätta så här . Vill bara mina katter och hundens bästa .
ÅH, vet inte vad jag ska göra . Plus att hunden är där ute helt ensam , kanske ska ut och sätta mig med honom tills nån kommer hem . Hatar sånt här , vet att han känner sig ensam . Ska skriva klart sen ska jag ut och sätta mig hos hunden..




Ser ni inte hur underbart söta dom är . Vad skulle ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0