Jag tror faktiskt det ...

Jag tror jag ska börja med Hissa och Dissa lista jag med. Ska bli precis som alla andra blogg blondiner ;)

Men allt sånt händer i morgon, för nu ska jag faktsikt lägga mig ner och sova i min mysiga säng . Eller nej ska nog lägga mig på glovet brevid katterna ett pytte tag . Och det är nu ni tänker " vad har bruden för problem" .. Faktiskt så har jag ganska många problem . Haha ägda ni blev nu ;). Nej men allvarligt , älskar att titta på våra lurviga kattungar , tar nog en bild på dom i morgon med . Dom har fått mycket hår sen ni såg dom sist så ..

Men god natt nu ska jag äntligen få min skönhetssömn. Kan jag inte somna så kommer jag upp igen och skriver .. Och klagar , ja helt enkelt det jag är född för ;)
God natt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0