Jag orkar inte .

Hej på er.

Är ni vakna ? det är jag kan jag säga . Det går inte att sova, kan inte andas med näsan så ligger typ och dreglar när jag somnat, vet hur äckligt det låter men det är fan katastrof . Halsen skaver som fan . och jag kan inte sluta rycka till varje gång jag sväljer . Och det här skajag gå runt med , jag menar , gå runt och låtsas vara bra när jag mår som sämst.
Jag vill bara börja gråta , släppa ut allt från kroppen . Men jag vill inte verka svag för er läsare . Om jag ska vara ärlig så skulle jag fan inte vilja vara hemma .För det finns ändå ingen som kan ta hand om mig här . Så drar häldre till skolan och typ smittar alla där . Har ingen aning om hur jags ka klara mig igenom natten utan att börja gråta. Allt är så hemskt just nu . Mår verkligen piss .

Det är verkligen synd om mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0