jag lever

God morgon på er sötnosar.

Det är helt otroligt att jag är vaken så här tidigt på morgonen. Fast kanske inte alls så konstigt gick ju och la mig klockan 22.00 igår och somnade nästan direkt. Anledningen till att jag gick och la mig så tidigt är för att all energi gick åt när jag blev sur på löshåret och mitt egna hår. Men nu känns allt bättre. Tänker inte sätta på mig det för än mamma kommer hem. För hur jävla snyggt är det att ha hår till midjan ? HALLÅ!? SK man ha löshår ska det väl sluta nånstans efter brösten. Eller vad säger ni?
Men som sagt så kommer mamma hem idag, eller ja ikväll och hon erbjöd sig att hjälpa mig. Så det känns skönt. Frågan är bara hur det ska gå till . Jag måste ialla fall tunna ut mitt hår innan hon börjar klippa till löshåret. Jag är nervös för att hon kan göra fel och det känns inte alls bra alltså . Men jag ger henne en chans :) <3

Jag vaknade upp idag med smink och håret uppsatt i en jätte ful toffs. Inte alls bra, Ska snart tvätta bort det gammla sminket och börja göra mig iordning så man ser en aning bra ut idag:) Om 2 dagar kommer min älskling hem också:) <3

Men nu ska jag ta och äta lite frukost och försöka tänka på annat än mitt dumma löshår för än mamma kommer hem. Och jag funderar faktiskt på att skicka ett mejl till företaget som skickade löshåret, alltså dom har ju uppdeat håret så jävla fult . Har typ fått 7 remsor där det sitter ett clips på . 4 st remsor där det sitter 2 clips på pch 3 remsor där det sitter 3 clips . Jag förstår inte. Dom kunde lixom skickat löshåret helt till mig så kunde jag ha fått fixa det själv.. Det var ju ändå jag som betalde för det och det var inte så jag ville att det skulle se ut . Dom skrev inte ens något om det i köp grejen att det ksulle vara uppdelat så ..

Hur skulle ni ha gjort?  mejlat och klagat eller ej?


Sa ju att det var ljust ;) <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

Det var fint :D

2009-10-29 @ 15:47:28
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0