Jag bestämmer.



LÄPPFÖRSTORING...

Jag tycker att det är nog det fulaste som finns att göra. Vem vill ha stor plutande mun i resten av sitt liv lixom.
Jag är jätte glad att jag föddes med stora läppar , Love my lips. Skillnad från vissa andra som verkligen gör det här och betalar 10 000 i månaden så har jag en överläpp. Så jävla synd om er tycker jag.
KISSIE OM 5 ÅR .
KÄNGOR FÖR FLICKOR.

Alltså jag förstår inte. Vem i helvete vare som kom på att göra världens fulaste skor? och sen att dom faktiskt ska sitta på oss tjejer? Men jag menar gå in och kolla på vilken sko hemsida som helst och där är det fullt med fula kängor till oss tjejer . Det ska inte vara sånt skit . Det ska vara vinter klackskor , uggs eller några andra snygga skor som man verkligen kan gå och använda ute bland folk. Nej kängor är fult som fan!


ROCKLÅTAR!

Jag förstår mig faktiskt inte på rocklåtar. Det är ju bara en jävla massa skrik, man hör ju inte vad dom sjunger. Nej jag förstår att det finns folk som gillare men låtar som dom verkligen skriker på och hör inte ett skit , och så får man typ tinitus samtidigt . HALLÅ?! Hur kan man ens komma på texter till såna låtar? Det är något jag aldrig kommer att förstå.

NORSKA BLOGGARE...

Måste ta upp en sak som Kissie tagit upp .( usch tyvärr)  Men det här med norska bloggarna. Förstår inte, dom har ju verkligen inte samma standard som oss svenskar .Eller tycker dom samma sak om oss kanske? Att vi är skit dåliga och kan inte komma på bättre saker att skriva om? i så fall är det massa B-U-L-L-S-H-I-T!!
Vem vet dom kanske härmar oss med bloggandet .För jag är säker på att dom inte kom igång med bloggadet före oss . Dom är ju lite efterblivna . ;)

BANTNING...

Jag är emot bantning när man redan är small . Fattar inte vad som är meningen med det. Svälta sig när man redan väger typ 42 kilo . Tror att det är då man kanske ska söka hjälp och skaffa sig ett liv . Och alla vet vilka jag syftar på . Dom som ska banta är dom som ärsmällfeta och väger över 200 kilo . Om man nu har så dåligt självförtroende över sin vikt så SÖK HJÄLP!!
Det enda rätta . Och jag har rätt ..





UGGS..

Det är nog dom fulaste vinterskorna ( förutom kängor) som man kan gå runt i . Men på samma gång blir dom söta. För alla som haft och har Uggs vet hur jävla sköna dom är . Man behöver verkligen inte frysa i dom i alla fall . Och jag känner att det är dags för mig att köpa såna snart.

JEANS FRÅN BIKBOK .

Jag tror jag har totalt 2 eller 3 par byxor från BikBok . Och alla är verkligen jätte snygga och tajta. Det är så det ska vara. Ska nog dit nästa månad och köpa ett par av dom nya byxorna där . Jätte snygga. Inte alls hög midja på dom vilket jag verkligen HATAR på jeans . Rumpan blir helt platt i jenas med hög midja . BikBok är nog den bästa affären att köpa byxor på ..

LÅNGA NAGLAR!

Något som är ett måste om man är tjej. Man ska ha långa naglar, annars ser man ut som en sån där tjej som biter på naglarna. Vilket betyder att man miss sköter "nagel hygienen" . Några tips om man nu inte har långa naglar pga att dom kanske gått av, man kanske har filat ner dom för mkt eller något liknaden .  Måla naglarna i någon fin färg för då ser dom genast fräschare ut och








Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skön du är om kissie. fast du verkar tycka om henne rätt mycke eftersom 3 av dina punkter i hissa och dissa har kissie nyligen tagit upp. dessutom har du väl samma bakrund som henne ? ..

2009-10-10 @ 16:06:40
URL: http://idahogback.blogspot.com
Postat av: aleeekz

kissies läppar blev inte alls bra, tycker bara dom blev snea och fula :S.

2009-10-11 @ 11:04:59
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0