Jag bestämmer.



Blogga.

Jag ska faktsikt "hylla" mig själv och att jag älskar att blogga.Jag tycker att det är så kul att blogga . Skriva lite vad man ville . När jag började så tänkte man mest lixom vad man ska skriva om och gick in på olika bloggar för att kolla och komma igång . Men nu nästan 3 månader så sitter man nästan och planerar varje morgon vad man ska skriva om när man kommer hem och det blir nästan alltid bra texter det jag skriver. Nackdelen att vara så "besatt" av att blogga är väl ändå att det är så få som komenterar ens blogg och att man kan bli så elak . Vilket jag har varit . Men som sagt jag har sagt förlåt och ska bättra mig . Jag lovar .
Och det blir nog att jag bloggar i många år nu , jag är ju trotsallt bara 17 år. Så har några år att lyckas inom det här ämnet.


Haha jag har besöks rekord idag med , men det sorliga är att ingen vill veta något om mig . Men jag antar att jag har för lite läsare än så länge. Så får vänta tills jag är uppe i minst 5 000 eller något .  <3

Även jag är söt utan smink xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0