jag är fortfarande vaken ...

Hej på er..

Hoppas Torsdagen varit en bra dag för er. Bättre än min i alla fall ... Om ni inte vet vad som hände igår (tosdag) så finns det att läsa längre ner ;) Och nu är det ÄNTLIGEN fredag, som jag har längtat . Haha , hur ser eran Fredag ut ?
Lägger snart upp hur min ser ut , eftersom ni så gärna vill veta :)

Men i alla fall , jag är fortfarande vaken , eftersom att jag sov i näsan 3 timmar i eftermiddags, så får skylla mig själv att jag sitter uppe just nu , men jag klagar inte så mycket . Det gör det bara lättare för mig att hålla mig vaken i morgon natt och lördag natt.. Man vill ju inte vara tråkig och somna runt halv 11 en fredag eller lördag kväll ;)
Man sa ju vara uppe till minst 02.00 innan man ens vill tänka på att sova !!
Men som sagt ska till Alexandra imorgon och jag kommer uppdatera där , det kan ni skriva upp i alla fall . Sen kommer jag säkert göra ett videoinlägg om hur hon och jag ska göra , eftersom att vi inte vet nånting än. Det får vi allt ta reda på i morgon.
Men skriver om ca 1-2 timmar igen om jag inte har somnat :)<3

Bada eller duscha ( måste i alla fall raka benen i morgon)
Försöka hitta några kläder till kvällen om det nu händer något.
Bli hämtad av Alex efter hon är klar
(Kanske)
Sova innan vi börjar fixa oss.
Dags för utgång .

Eftersom att jag inte vet vad som händer imorgon så vet jag inte om allt det där kommer hända men det tror jag...Vi får hoppas på det i alla fall... <3


*bling bling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0