JAAAAAA..

Hej på er.

Nu är jag super glad, kollade igenom min post. Och gissa vad som låg där ? Joo jag ska hämta ut ett paket på posten. Så antingen idag eller imorgon ska jag hämta ut mitt löshår . Beror på om mamma hinner lägga in mina pengar idag. Annars ska hon göra det imorgon bitti.. Hoppas idag, för då kan jag sitta och hålla på med det i kväll. Och vara glad resten av kvällen , Annars kommer det bli så att jag sitter uppe till typ halv 12 och går och lägger mig och sitter och vänta tills Acke kommer hem och kan hjälpa mig med alltihopa . Eftersom jag inte har skaffat något lägg än så måste jag ha hjälp för att få ut mina paket.

Men som sagt idag eller imorgon. Upptaderar mer om det senare.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0