inte mer ikväll .

Hej på er.

Tänker faktiskt gå och lägga mig nu . Eller försöka ialla fall . Somnade bara i 20 minuter i bilen idag när vi skulle släppa av mamma i stockholm.Sen väckte mamma mig, fan vad sur jag blev haha . Det var fett skönt att sova.
Men det känns som att jag ska upp vid 6 i morgon med . Men nej det ska jag verkligen inte. Ska fan sova i minst 10 timmar nu. Annars blir jag ledsen i ögat ;)
Vet att jag inte varit rolig idag , men blir fan bättre i morgon när jag är pigg . Kan ju berätta för er att jag spillde ut e halv coca cola burk på golvet som var jätte roligt att torka upp sen .. eller inte nej !!

Men vi hörs mer i morgon gull ungar. Ni är bäst natti <3

Kanske skriver i natt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-10-24 @ 03:35:27
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0