Ingen jacka , men ...

...Hej på er.

Kom nyss hem från kungens kurva , det blev ingen ny jacka , får faktiskt nöja mig med min gamla vinter jacka...fick ett par nya skor , halsduk och mössa så jag är nöjd :)
Sitter och väntar på att Alexandra ska höra av sig , antingen så åker jag buss hem till henne eller så blir det att dom plockar upp mig. Vi får se hur det blir . Men jag måste gå in och duscha , frågan är om det blir hemma hos Alex eller om jag ska göra det nu. Måste verkligen raka mina ben , dom är som buskar . Nu när det är kallt så går man ju int erunt och visar benen hela tiden och därför tänker inte jag så mycket på att raka dom. Men idag skulle jag hemskt gärna vilja det. Eftersom att jag kanske ska festa idag och ska hem till Jonas i morgon.

Men lägger snart upp bilder på sakerna jag köpt . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0