ikväll..

Hej på er.

Har inte ätit någon frukost än . Fanns inge gott att äta. Men ja vad händer för er ikväll ? Skulle vara jätte kul att få veta det. Så berätta för mig .
För mig blir det att sitta hemma , dels för att jag är sjuk och för att jag inte orkar göra något annat idag . Är ganska seg . Och det blir mer bloggande för min del och mer för er att läsa . Ni bara älskar min blogg..
Mamma ska inte vara hemma heller, så får tvinga henne att köra mig till Ica Maxi eller något för jag ska ha godis ikväll och det är innan hon åker iväg kan jag säga.
Och det blir väl antagligen ingen mat heller i kväll . Åh jag känner mig jätte irreterad idag . Vet inte varför . Så det blir att ni får stå ut med att jag kanske kommer klaga en hel del. Plus att jag måste stå ut med mig själv . Haha . Men ska snart gå ner och hjälpa mamma och Acke att bära upp alla fulla påsar med mat . Vilket slav liv man har det här hemma. Eller vad säger ni? ;)



Äta god mat.
Gå till affären och köpa godis (
fast vi har ju 2 chips påsar och jordnöttsringar)

Blogga, snacka på msn!
Kolla på film och mysa .


Nej nu ska världens sötaste äta frukost . Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0