Idag smäller det

God morgon på er sötnosar.

Idag smäller det , och jag ser verkligen inte fram emot det. Första dagen på våran praktik plats, usch . Det kommer säkert gå jätte bra . Det är bara det att jag orkar inte servera eller stå i köket i 8 timmar . Eller vad man nu gör . Men som sagt jag valde den här linjen så det är väl bara att bita ihop för mig och låta dom här 9 veckorna pasera..;)

Lättare sagt än gjort
, haha.
Vi ska trotsallt prata med våran handledare, heter det så? :o
Men whatever, vi ska prata med henne och se om vi kan dela upp tiden lite mer om serveringen för vi går ju trotsallt en linje där man lagar mer mat än vad vi serverar så jag förstår inte varför dom vill att en person från en RESTAURANG skola ska servera i 6 veckor och sen stå i köket i 3 veckor . Det låter ju helt sjukt. Även om man har mer nytta av att bli servetris så tänker jag inte bli det. För jag verkligen hatar att servera.
Plus att jag tror att dom första dagarna för mig kommer vara så jobbiga att jag kommer sova det första jag gör när jag kommer hem .Men ta det lungt jag kommer blogga med. Glömmer aldrig er läsare  ;)

Men hörrni , jag skriver snart hur min dag ser ut, ska bara fixa lite frukost och sätta upp håret och fixa mig lite. Så vi hörs snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0