I morgon klockan halv 7

Hörrni , dags för mig att sova känner jag. Är så himla trött och känner att om jag ska orka upp imorgon och vara trevlig mot allt och alla så måste jag gå och lägga mig... NU!

Men ni fick ju en hej då puss på videon som är här nedanför så alltför ledsna blir ni nog inte.
Vi hörs halv 7 i morgon med efter att jag har packat och lite saker, typ fått på mig kläder och lite sånt. Sen blir det att jag drar ut i "arbetslivet" i 9 veckor . Om jag ska vara allvarlig så ser jag inte fram emot det lika mycket längre. Jag är mest rädd . Lilla Frizzie är rädd, det brukar jag vara . Speciellt om jag ska servera det suger sten hårt helt allvarligt. Men jag berättar hur min dag har varit när jag kommer hem från kostym-nissarnas mat ställe .. ;)

JUSTE!!!! jag har tänkt på att skaffa en ny rubrik i "kategorierna" vilket betyder att jag måste hitta på något mer.. roligt,pinsamt,kaxigt,hemligt eller något sånt smaskigt. Och behöver hjälp av er. Så skriv gärna vad ni kan tänka er att ni kan se mer av min blogg.

Den nya iden som jag tar av nån av er personer som skriver ger jag en länkning.. Så passa på nu ;)


AJA , nu sängen , hörs i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0