hur ser resten av veckan ut ?

Onsdag: Skola och ha prov, hem och diska . Blogga
Torsdag: Skola ( vara i köket ) Blogga
Fredag: Vara med Alexandra antagligen . Fest? Blogga
Lördag: Åka hem till Jonas, filmkväll. Blogga ( kanske ?)
Söndag: Åka hem frn jonas , Blogga


Min vecka ser inte så spännande ut , men det är vad jag vet som kommer hända just nu. Får se helt enkelt hur det blir. Mitt rum blir nog fixat på fredag eller lördag. Så kommer vara fint när jag kommer hem hoppas jag.
Alltså jag har inte så mycket att skriva om idag eftersom att jag inte haft så mycket för mig. Förutom att vara förbannad på lite saker . Haha men det behöver vi inte ta upp :) <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det är inge kul att gå på fest! ;) <3

2009-10-13 @ 19:39:40
Postat av: Erika

Hur har din dag varit?

2009-10-13 @ 19:42:21
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha va arg du verkar va hela tiden

2009-10-14 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0