hoppsan!!!

God morgon på er!

Vaknade för ca 5 minuter sen. Riktigt jävla skönt att sova till halv 1. ;)Tror där emot att jag somnade runt halv 4 så det är inte så konstigt.Idag blir det en full dag med bloggadet tror jag . Djuk som jag är kan ju inte göra så mycket mer . Tyvärr!
Öhm ja , jag lovade er en "Hissa" och "Dissa" lista idag . Och det ska ni självklart få. Men kanske senare mot dagen.
Jag ska också städa mitt rum , hela skrivbordet ser ut som en soptipp alltså . Fast mitt rum är ju ändå renare än vad det brukar vara. Men nej nu ska jag nog ta något att äta så jag vaknar till och kanske kan fixa mig idag igen. Även om jag är jätte söt utan smink så känns det som att jag gått runt så för länge nu . Så lika bra att göra något åt det. ;)


Men vi hörs helt enkelt om ca 1 timma eller tidigare. Det vet man aldrig. <3


(Juste ska fixa kategorierna i min blogg med idag... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0