Hemma nu igen.

Hej på er.

Nu är jag äntligen hemma , blev lite tidigare idag. Sa ju att jag skulle komma hem vid 6 tiden . Men icke nu är jag hemma . Vi hade ingen historia vilket jag var väldigt glad över. Och "mötet" tog bara 3 minuter max . Haha det var inte så mycket vi behövde prata om. Men nu är det så att jag börjar klockan 8 på måndag, och då blir det att hon monica visar oss runt i hela byggnade ( och den är verkligen skit stor ) sen blir det att vi får träffa alla i personalen med. Men det ska bli väldigt kul tycker jag , är lite nervös men det ingår ju i hela allt om man säger så!
Hade två stycken prov idag med , det gick väl lite si så där kanske . Inte alls mina topp ämnen haha. Men kommer nog få G i båda så då blir jag nöjd.

Snart skaajg ställa mig och diska , haha . Sen ska jag nog följa med Acke ner till tvättstugan så han får lite hjälp.
Och som sagt så hade jag tänkt att ge er ett video inlägg om nån timma eller så . Bara så att ni vet så tänker jag sitta vid min spegel och på golvet . Så kommer bli lite luffare idag ;) men nu ska jag fixa lite saker eller ja titta runt på min mail och lite sånt. Så vi hörs snart igen <3







Visst är kattungarna söta :) Dom börjar öppna ögonen nu med så det betyder att det snart blir spring i lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0