hemma igen .

Hej igen .

Det tog lite mer än 30 minuter för mig att gå , datan ville inte som jag när jag skulle in på internet. Men det var ganska skönt att gå ut och gå , rensa tankarna lite. Kände att jag behövde det . Fast fick så jävla ont i halsen och blev lite andfådd när jag gick upp för backen här utanför , förstår inte varför men har köpt lite saker nu ..
Funderar på att titta på en episod av CSI och sen blogga mera . Min statestik går bara uppåt hela tiden , so happy face ;)


Vill inte höra ett ord om att jag härmar Dessie om att dricka Cola light för det drack jag innan hon ens var påtänkt så . Fuck off ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0