Hemma hos Jonas .

Hej på er.

Jag vet att jag inte har skrivit på länge, men jag kommer hem idag. Så då blir det blogga utav helvete ;)
Har massa Party bilder från i Fredags. Berättar med hur min helg har varit , eftersom att jag typ aldrig bloggar på helgerna. Men jag ska nog blir bättre på det hoppas jag !
Det är bara det att jag aldrig orkar blogga när jag är med folk , för jag har så mycket annat att tänka på. Så det blir lätt så . Men jag har nyss duschat och nu ska jag klä på mig lite kläder och fixa mig lite. Men jag kommer hem runt halv 7 eller 7.Beror på hur länge jag måste vänta på tåget, och bussarna och allt sånt här .

Juste, vill bara säga grattis till alla er som fick ett pris på Blog Awards igår kväll . Jag önskar att nån dag så är det jag som är där och tar emot ett pris ..

Men vi hörs när jag kommer hem , ni får ha det det jätte bra så hörs vi om några timmar . <3

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

Bra att det kommer lite mer då :)



Kika in hos mig & läs om allt från mode, skönhet, kläder & hälsa ♥



2009-10-18 @ 16:56:28
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: alexandra

skriv till mig direkt när du kommer hem jao

2009-10-18 @ 18:19:59
Postat av: Jonas

Klart du vinner priser så småningom :)

2009-10-18 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0