Helt otroligt.

Hej på er.

Var nära på att somna och fick bara lust att gå upp och kolla till bloggen. Har besöksrekord idag på 149 personer.
Verkligen jätte roligt att folk kollar in min blogg och sånt. Men jag stör mig på att vi svenskar är så otroligt ytliga och lata. Kollar in ens blogg men vill verkligen inte skriva något . Har verkligen inget att säga, kan inte vi tycka och tänka i det här landet. Det är lixom som att vi har bara elaka komentarer att slänga ur oss . Så är det överallt vart man än tittar på bloggar så är det bara elakt. Förutom i kanske 2 bloggar som jag kollat på . Men det är nog bara för att dom har hållt på i 3 år. Eller kanske ett halv år . Vad vet jag lixom.

Okej jag kanske inte har någon rätt att klaga på att folk inte komenterar min blogg , utan bara kollar och sen drar. Det är typ som att min blogg inte är intressant nog . Det kanske är sant. Men vänta ni bara, så fort jag blir mer som Kissie eller Dessie så kommer det komma dom där jävla komentaterna :" Är du helt dum i huvudet?" . " Älskar dig" ..
Ja men så är det ju, och sånt kommer jag verkligen inte att palla.. Jag vill vara snäll , men vad får man av det.. Helt ärligt, INGENTING!!
Ska nog börja bli lite mer kaxigare i mina inlägg , inte vara dum bara mer kaxig . Man kan säga kaxig men snäll . Låter som en jävligt bra ide' tycker jag .. Ska nog sätta mig ner någon dag se vad jag kan skriva om i min kära blogg så att folk verkligen fasntar för den och kommer tillbaka . Jag har inte ens någon aning vart mina läsare kommer ifrån. Helt ärligt, ingen aning. Antingen är det väl nån som berättar att dom ska in och kolla eller så hittar dom mig bara så där kanske . Vad vet jag , men det blev jävligt många idag, men det blir bara mindre och mindre komentarer. Vilket jag stör mig på skit mycket...
Från att härma kissie och dom från början så har jag faktiskt börjat köra mina egna grejer. Jag får helt enkelt se vad som händer fram i tiden . Jag vill inte vara sån som blir ihåg kommen om ca 3 år . Nej usch sånt vill vi inte ha det. Men som sagt dagarna går och man kommer på nya saker och skriva om.
Någon vacker dag kanske man blir känd , vad vet jag lixom .. Jag får helt enkelt och vänta.

Jag skriver det som så många gånger förr. Jag blir glad om ni komenterar och kommer tillbaka . Ni får också ställa hur många frågar ni vill. Inga frågor är dumma , det är bara dumt att inte fråga ;)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0