Hatar Halloween.

Sötnosar sover ni?

Själv är jag vaken , har så mycket att tänka på just nu . Minns ni hur glad jag var igår när jag äntligen fott hem mitt löshår och hela världen var perfekt. Det är den inte just nu, har inte gjort något åt mitt hår idag. Blir helt tokig på det. Jag vill tunna ut mitt hår, och mamma pratar om att skicka mig till frissan så dom kan tunna ut det. Men när man väl går till frisören så klipper dom av 10 cm av håret samtidigt. Jag litar inte ett dug på frisörer. Speciellt inte här i södertälje , finns knappt någon duktig och svenska kan dom inte heller prata så pinsamt när man ska sitta och prata med dom så fattar man typ 50% av vad dom säger.
Så litar faktiskt mer på mamma , fast igentligen inte. Jag vet inte hur jag ska göra. Om jag inte gör något åt det så känns det som att jag har kastat iväg 440 kr åt helvete, rent ut sagt faktiskt!
Så jag hoppas att mamma kan hjälpa mig att komma på en lösning om hur jag ska göra efter att hon kommit hem från jobbet. Sitter och tittar på det där det ligger , ensamt och bar ropar efter mig . Men det är ju så satans långt så måste klippa det , och då ska det inte klippas rakt. fult fult fult.
Utan det ska se ut som riktigit hår , men aja får se hur det blir i morgon. Jag vill bara få mitt hår gjort så jag kan känna mig fin.



Det enda positvia med i morgon är väl att jag ska sola och bli brun som en pepparkaka. Nackdelen är väl att jag kommer få huur många fräknar som helst...




It's Frizzie Bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0