Haha trött?

God morgon på er.

Vaknade inte för alls länge sen, för typ 15 minuter sen max.. Blev lite misstänksam när mobilen och datan inte visade samma tid på klockan . Och eftersom att datan alltid har rätt så har man ställt om till vintertid nu . En timma bakåt . Så jag gick inte upp halv 1 som jag trodde dåra .
Men i alla fall har ni sovit gott inatt?   Det har jag , fast det blev lite länge . Somnade runt halv 1 tror jag? kommer faktsikt inte ihåg. Haha jag var så berädd på att klockan skulle ringa nu på morgonen men neej mobilen hde dött så jag fick sova vidare.
Så vad händer idag då för er?

Så här ser min lördag ut .


Ta ett långt bad ( har ont i hela kroppen )
Se om det finns något gott att äta till frukost, annars skiter jag i den
Hitta kläder jag vill ha på mig.
Fixa mig
Sitta vid datan och blogga.


Haha , anledningen till att jag ivll fixa mig är för att , ja varför inte? det är väl alltid kul att se snygg ut ? Sen vet man ju aldrig om man ska iväg heller så det kan vara bra ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0