god natt på er

Hej på er.

Ville bara säga god natt, känner mig så himla trött och inte alls pepp på att sitta vid datorn just nu. Ska nog lägga mig och smsa med älsklingen lite.. Har som sagt haft besöks rekord idag, även fast klockan bara är 21.30 så är jag jävligt besviken. Jag menar 159 besökare på en dag och kanske 3 personer komenterade? Alltså det är ju nästa patetisk summa. Helt ärligt. Inget elakt mot er som kollar in men jag menar come on . Vad är det här . Haha, bättre lycka imorgon till mig då...

Tänkte först platta håret men gav upp när jag satte mig ner i sängen med plattången i handen, känner mig för trött och irreterad bara. Och imorgon kommer en lite "vän" och hälsar på mig i en vecka. FAN! Dags för folk att akta sig för mig kan jag säga, inte roligt när min vän kommer och hälsar på mig en gång i månaden. Haha, Alexandra vet. Just nu känner jag bara hur allting kokar inom mig , helt ärligt vill bara skriva vad jag känner just nu . Men struntar i det ;)<3

Plus att jag har ett tandläkar besök i morgon som jag tänker skita i , bokar nog om tiden har inte ens berättat för Monica våran handledare att jag skulle till tandläkaren för det hade jag helt "glömt" bort ;)
Alla som läser min blogg vet hur mycket jag hatar tandläkare, berättade ju det för er i ett inlägg . Kanske inte i så mycket detalj som jag ville lägga till men jag avskyr dom verkligen . Just därför tänker inte jag gå. Haha , ja jag är en diva men det är så jag är född. En ganska snäll diva om jag får säga det själv :D

Men imorgon går jag nog upp kvart i 6 för att klä på mig dom där äckliga byxorna jag måste ha i 9 veckor , jag förstår inte varför det just måste vara svarta byxor , det äckliga är att jag bara har ett par svarta byxor här hemma. Om jag ska vara ärlig så har jag verkligen börjat hata att gå runt i svart, just därför inriktar jag mig på färgstarka kläder, okej då blåa jeans och lite sånt. Men tänk er själva att jag måste gå runt i dom där byxorna i 9 veckor . Eller nej vänta. Jag ska ju in i köket veckan efter lovet :) Och genast fylldes jag med glädje , haha humörsvägningar är på gång. Om ett dygn kommer jag vara världens gnäll kärring ;)<3

Ibland undrar jag vad jag babblar om igentligen , skulle faktiskt bara säga god natt för jag hade tänkt lägga mig i sängen och titta lite på mina favorit serier , men nej jag ska börja skriva om annat. Men i alla fall ,vi hörs mer i morgon. Och lägger då ut en statestik bild , eftersom att jag nog ligger och sover runt klockan 12 nu ikväll . Men vi hörs som sagt helt enkelt i morgon.

Sov gott mina söta trogna läsare <3


Känner att det är lite brist på bilder ikväll. Just därför ger jag er en puss av min gamla bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0