God morgon på er

Gos morgon alla underbara bloggläsare.

Jag är faktiskt jätte trött idag, det beror nog på att det är fredag och för att jag alltid var ledig på fredagar. Det blir så att hjärnan stället om helt och hållet nu när jag är uppe så här tidigt. Men jag överlever dagen hoppas jag . Haha!!
Idag ska min mamma på kryssning och därför blir jag hemma ensam med Acke . För tror att min bror ska i väg till nån kompis så det blir lungt och skönt. Ska nog göra den här dagen till min dag. Eller ja efter praktiken så klart. Måste ju bry mig om så mycket annat när jag är där i 8 timmar som jag är.
Men hörrni jag ska nog börja fixa mig nu så jag blir klar i tid . Men vi hörs innan jag drar hoppas jag . Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0