God morgon

God morgon på er sötisar.

Kan inte skriva så mycket eftersom att internet har strulat hela morgonen. Och jag ska ner till bussen om ca 5 minuter. Så får snabba mig lite nu ;) Men ialla fall , ska till praktiken nu , det vet ni ju redan. Kommer så klart skriva en massa när jag kommer hem . Hade tänkt berätta lite saker innan jag drog till skolan , men neej nu funkade det inte. Lägger upp bilder på hur jag ser ut idag när jag kommer hem .
Sen vet jag inte om jag skulle vara med Jonas idag, det får vi allt se under dagen. Han drar ju till New York imorgon så kanske kan vara bra att träffa honom, är ju borta i en vecka så . Men nu måste jag faktiskt springa till bussen
Vi hörs runt 16.00 eller senare beror på vad som händer.
Men ha en bra dag i dag så hörs vi helt enkelt senare. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan =)

Väldig söt blogg måste jag bara säga.

Ha en fin dag. kram

2009-10-22 @ 15:42:32
URL: http://claramalviinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0