god morgon

Hej på er.

Känner på mig att idag blir en underbar dag, sov ju från 8 i går kväll till klockan 6. Klart man känner sig trött till en början men nu är jag pigg och skit glad :D Vet inte varför det är bara en sån dag, vilket betyder att allt kommer gå bra idag... eller? Haha vi får väl se..;) Så vad händer idag förutom att jag ska till min praktik ? Jo jag måste faktsikt leta efter mitt brev jag fick hem från tandläkaren och se när jag skulle dit ! Var det i morgon kanske? Haha mitt minne är inte så långvarit . Så jag minns inte, men först ska jag sminka mig och sätta upp håret i en ful liten toffs som jag alltid gör varje morgon. kul! Sen blir det att kolla om jag skulle vara med Jonas idag, om inte så får jag väl sms bomba honom i stället då (A)<3 Då blir han glad ;)

Nej men hörrni , jag måste fixa mig nu och dra till mitt " underbara" " jobb" idag igen. Så om vi inte hörs snart så hörs vi efteråt. Bye <3




As gammal bild;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0