God morgon...

god morgon på er.

Varför tvingas jag att gå upp klockan 6? det är ju inte mänskligt någonstans :( Aja det är väl bara att bita ihop och piggna till då.. Lättare sagt än gjort, haha... Men ialla fall! Idag är det matlagningsprov som typ alla vet nu redan. Hoppas det går bra !
Jag ska faktiskt inte göra så mycket idag, ska gå i skolan sen ska jag faktiskt åka hem och sova. Är ju ledig i morgon som sagt. Min sista lediga fredag. Buhu :(. Plus att jag tror att vi slutar ganska tidigt. När provet är klart får vi nog åka hem så det blir nice.

Kanske lägger upp ett videoinlägg innan jag drar till skolan. Vi får se. Men nu ska jag fortsätta sminka mig. Sen måste jag klä på mig lite kläder så vi hörs innan skolan eller efter.. <3



Kommentarer
Postat av: Carpen

Hörru, jag gick upp 04:50 fyra veckor förra sommaren. Under lovet! Sug på den du; klockan 06:00 då och då är ingen katastrof älskling. Upp och hoppa ;) <3

2009-10-15 @ 10:27:24
Postat av: felicia

Du.. Sånt går mig på nerverna när man klär sig som ett fnask som precis ska göra debut på malmskilnads, om ditt förstånd övergår vad det är..



Menmmen man skall inte klandra folk, jag diggar din tröja:)



puss /Felicia

2009-10-15 @ 11:39:56
URL: http://gungaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var det mest korkade jag har hört från föregående, om du missat något så klär sig de flesta så här...och vad vet du om debut på malmskillnads? har du varit där?

2009-10-15 @ 13:36:43
Postat av: Jonas

Hörru Felicia...bara för att du måste till Malmskillnads för att få ett ligg betyder inte det att alla behöver det! :)

2009-10-15 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0