God morgon .

God morgon på er.

Har ni sovit gott?  Det har då inte jag , har burit ner min katt och hennes kattungar hela natten typ för hon ska inte ha sina kattungar i min säng är rädd att jag sparkar ner dom. Men jag gav upp runt halv 4 i morse och bestämde mig att hon får väl skylla sig själv om något sånt händer.

Jag är verkligen inte pigg för det här idag alltså. Är verkligen trött , aja det är bara att bita ihop och klara av den häe dagen precis som alla andra dagar .
Men i alla fall jag märkte också att det var 2 personer som tog väldigt illa upp om min åsikt igår om det här att " blondiner är bättre än brunetter" . Jag menade inte att alla brunetter var fula ? det sa jag inte, Och att ni tar så illa upp fattar jag inte? Om ni nu vet att det inte är så som jag skriver så behöver ni inte bli förbannade. Anledningen att jag skriver det här nu är för att jag tror att det var två nära vänner som blev lite förbannade. Så jag ber halft om ursäkt för det var inte så jag menade som ni tolkade det. '

Aja ska fixa mig nu vi hörs mer sen , puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0