Gick inte ...

...Nej det gick verkligen inte att sova. Även om jag är född elak så fick jag väldigt dåligt samvete över att jag knappt har bloggat om något intressant idag. Usch, men allvarligt det har varit en väldigt död fredag alltså . Absolut ingenting har hänt. Det suger något otroligt mycket . Har ju inte kunnat vara med någon heller eftersom att jag är sjuk och massa sånt .

Jag tror att hela mitt liv börjar när jag fyller 18. Helt ärligt. Vad är det för liv när man är 17 ? jag har inte haft något sånt där riktigt röj liv under dom senaste månaderna . Inte för att jag har haft det någonsin i mitt liv . Känner bara för att börja jobba och tjäna mina egna pengar . Och börja leva mitt liv nu . Jag är fortfarande väldigt ung . Men jag tänker för mycket. Har nästan aldrig kul , eller jo men ni fattar. Helgerna består mest av Hemma sitta kvällar eller Jonas. På grund av att ingen ens frågar mig om jag  vill följa med på fest , eller att jag inte har några pengar till dricka , för det är ju det man gör på fester . Man dricker . Och hur rolig är jag då som kompis ?  Inte det minsta rolig kan jag förstå. Men vill mina vänner att ajg ska vara med så fråga då. Det man hör när man sitter i skolan är när dom pratar om vad som händer i helgen , frågar dom ens mig om jag vill följa med ? Nej! Och säger jag att jag kanske vill vara med  ja då är det antingen för mycket folk eller så går det bara inte av någon skum anledning . Det är vid såna här tillfällen jag menar med att man kanske ska skaffa nya vänner, har något att välja mellan när man blir dissad. Nu säger jag inte att det alltid händer. Nej utan det händer lite då och då . Jag ser mig som ganka omtyckt  bland mina vänner..

Plus att jag saknar tiden med Alexandra också , har inte varit med henne på över en månad. Och det känns för jävligt kan jag säga .Eller jag är ju med henne i skolan men annars ingenting .. Antingen har hon tröttnat på mig eller så har hon bara ingen lust att vara med mig . Eller någonting . Jag fattar ingenting om vad som verkligen händer just nu

Saknar dig , saknar oss .

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Frida, någonting jag vill att du ska förstå är att VI har frågat dig om du vill hänga med, eller iaf jag. Men då får man alltid som svar "nej jag ska vara med Jonas" eller som förut "nej jag ska vara med Mårten". Och det kan också vara därför man inte frågar lika mycket, eftersom att man alltid får samma svar. Så skyll fan inte på att vi inte frågar dig och att DU blir dissad, för att det är DU som dissar oss/mig för att vara med pojkvännen. Det är också därför vi två aldrig umgås på fritiden längre och det tycker jag är synd. Men det är ditt val.

2009-10-11 @ 10:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0