Fredag

Hej på er.

Slutade en timma tidigare från praktiken för att jag och Alexandra var så duktiga. Eller ja mest för att det är Fredag då. Jag bara älskar fredagar, antingen betyder det att vara med Jonas,festa,mysa framför tven eller bara ha allmänt tråkigt. Idag är det en sån här dag att jag tänker verkligen ta hand om mig själv idag. Helt ärligt , tänker bara bry mig om mig själv. För så får jag faktsikt göra idag, är smått deppig över att Jonas åkte idag, men han kommer ha det så kul och jag är glad för hans skull<3

Så hur ser eran fredag ut idag då?  Ska ni kanske sitta hemma?  Ska på fest kanske?  Eller kanske var med pojkvän eller flickvän? berätta lite? <3

Så här ser min Fredag ut...
Åka till stockholm med Acke och släppa av mamma.
Köpa godis och Cola light till mig själv.
Duscha eller ta ett bad.
Lyssna på musik, chatta och blogga så klart.
Titta på film.

Jag vet inte om alla punkter kommer gå i ordning men det är det här som kommer göras i alla fall om det inte dyker upp något annat det får vi vänta och se. Men som sagt det ska bli "ME TIME" idag och hela kvällen.
Har funderat på om jag ska börja sola igen nu eftersom att jag börjar bli jävligt blek , och känner mig blek och massa sånt .. Men men , har ju hela lovet att bestäma mig på så . Men ska dra en sväng nu vi hörs snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0